Is er iets onduidelijk of wil je graag nog eens alle spelregels van de Online Academy nalezen? Op deze pagina staan alle veelgestelde vragen. Neem gerust contact met ons op als je verder nog vragen/opmerkingen hebt. We reageren binnen 24 uur op info@voetbalontwikkeling.nl
Veelgestelde vragen
Wat is inbegrepen in de abonnementen?
Het premium-abonnement bevat alles wat een voetballer nodig heeft om zich te ontwikkelen. Denk aan verschillende krachttrainingen, conditie, lenigheid en herstel. Maar daarnaast ook adviezen op het gebied van gezonde voeding en mentale begeleiding.
Bij het basis-abonnement krijg je elke periode twee krachttrainingen en ook nog een aparte training voor de core.
Kan ik mijn abonnement op elk moment wijzigen of opzeggen?
Ja, onze abonnementen zijn heel flexibel. Als je een maandelijks abonnement afsluit kun je die altijd wijzigen en opzeggen.
Als je jouw basis-abonnement wilt upgraden naar premium (of andersom), dan regelen we dat meteen voor je.
Let wel op: wanneer je niet opzegt en jouw betaling storneert, worden er automatisch extra kosten in rekening gebracht. Stuur ons gewoon even een mail en dan regelen we het zonder problemen.
Hoelang duurt het voordat ik resultaten zie?
Dit is afhankelijk van je niveau en ervaring met krachttraining. Elke maand worden de trainingen zwaarder en de oefeningen moeilijker, waardoor je steeds meer progressie gaat boeken.
We raden je aan om elke 3 maanden de 1RM-test te doen, zoals die beschreven staat in het krachtprogramma. Dan kun je de progressie meetbaar maken, wat weer zorgt voor motivatie om door te gaan.
Resultaten gegarandeerd!
Ik ben niet tevreden, wat nu?
Het kan natuurlijk dat je niet helemaal tevreden bent over onze manier van werken. Als dat zo is, dan is dat geen enkel probleem.
Met een maand-abonnement kun je elke maand opzeggen, waarbij je toegang houdt tot de resterende maand.
Let op: betalingen worden niet teruggedraaid en als je storneert moeten wij helaas extra kosten in rekening brengen.
Stuur dus gewoon een mail naar info@voetbalontwikkeling.nl en we gaan het regelen.
Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Dat kan zeker!
Stuur ons een mail en we gaan het regelen.
Ik heb het wachtwoord voor de nieuwe periode nog niet ontvangen, hoe kan dat?
Nadat we de maandelijkse betaling hebben ontvangen, sturen we je meteen het wachtwoord voor de nieuwe periode via de mail.
Het kan soms gebeuren dat onze mails in de SPAM belanden, dus check die ook regelmatig.
Zorg er daarnaast voor dat er voldoende vrije ruimte in je mailbox beschikbaar is, zodat je onze mails goed kunt ontvangen.
Ik ben vergeten dat ik lid was, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas is dat niet mogelijk. Zolang wij geen afmelding ontvangen, gaan we er vanuit dat je gebruikmaakt van alle programma’s. We hopen dat je dat begrijpt.